Typ sensora |
KOMODO-X 19.9MP Super 35mm Global Shutter CMOS |
Efektywna liczba pikseli |
6144 x 3240 |
Rozmiar sensora |
27,03 mm x 14,26 mm (Przekątna: 30,56 mm) |
Zakres dynamiczny |
16,5+ stopni |
Typ mocowania |
Zintegrowane blokowane mocowanie Nikon Z z elektroniczną komunikacją |
|
Obsługa obiektywów /i PL z adapterami RED Z do PL |
|
Obsługa adaptera Nikon FTZ II i innych adapterów opartych na mocowaniu Nikon Z |
Maksymalne prędkości zapisu danych |
Do 560 MB/s przy użyciu kart CFexpress RED lub innych certyfikowanych nośników |
Maksymalne klatkaże REDCODE® RAW |
80 fps przy 6K 17:9 (6144 x 3240) |
|
96 fps przy 5K 17:9 (5120 x 2700) |
|
120 fps przy 4K 17:9 (4096 x 2160) |
|
240 fps przy 2K 17:9 (2048 x 1080) |
Obsługiwane klatkaże odtwarzania (czas podstawowy projektu) |
23.98, 24, 25, 29.97, 30, 50, 59.94, 60 fps we wszystkich rozdzielczościach |
Najlepsze dostępne ustawienia REDCODE® |
REDCODE HQ, MQ, LQ i ELQ w 6K 17:9 (6144 x 3240) do 80 fps |
|
REDCODE HQ, MQ, LQ i ELQ w 4K 17:9 (4096 x 2160) do 120 fps |
|
REDCODE HQ, MQ, LQ i ELQ w 2K 17:9 (2048 x 1080) do 240 fps |
Formaty akwizycji REDCODE® RAW |
6K 17:9 (6144 x 3240), 2:1, 2.4:1, 16:9, 1:1 oraz Anamorficzne 2x, 1.8x, 1.6x, 1.5x, 1.3x, 1.25x |
|
5K 17:9 (5120 x 2700) i 16:9 |
|
4K 17:9 (4096 x 2160) i 16:9 |
|
2K 17:9 (2048 x 1080) |
APPLE PRORES |
Dedykowane nagrywanie w 4K (4096 x 2160) ProRes 4444 XQ do 60 fps, ProRes 4444 do 80 fps oraz ProRes 422 HQ, ProRes 422 i ProRes 422 LT do 120 fps |
Obudowa |
Stop aluminium |
Wymiary |
129,37 x 101,26 x 95,26 mm (5,1 x 4 x 3,8 cala) |
Waga |
1,19 kg (bez osłony bagnetu i karty CFexpress) |
Typ nośnika |
CFexpress Type B |
Typ baterii |
Zintegrowane złącze baterii V-Lock zoptymalizowane pod Micro V-Lock Batteries |
Zasilanie DC |
11-17V poprzez 6-pinowe DC-IN |
Temperatura pracy |
0°C do 40°C (32°F do 104°F) |
Temperatura przechowywania |
–20°C do 50°C (–4°F do 122°F) |
Wilgotność przechowywania |
0% do 85% (bez kondensacji) |
Zarządzanie kolorem |
Image Processing Pipeline 2 (IPP2) |
|
Obsługa LUT 33×33×33 3D |
|
Obsługa importu i regulacji CDL |
Audio |
Zintegrowane dwukanałowe cyfrowe mikrofony mono, nieskompresowane 24-bitowe 48 kHz |
|
Zintegrowane dwukanałowe wejście (mic/line/+48V) przez port audio 5-Pin 00B, nieskompresowane 24-bitowe 48 kHz |
Autofokus |
Wykrywanie fazy i kontrastu |
Opcje monitorowania |
Dedykowany port górny dla akcesoriów do monitorowania i sterowania |
|
Zintegrowany 2,9" ekran dotykowy 1440x1440 z podglądem i kontrolą kamery |
|
Zintegrowane 12G-SDI z trybami 6G-SDI, 3G-SDI i 1.5G-SDI |
|
12G-SDI: do 4096 x 2160 4:2:2 przy 60p |
|
6G-SDI: do 4096 x 2160 4:2:2 przy 30p |
|
3G-SDI: do 2048 x 1080 4:2:2 przy 60p |
|
1.5G-SDI: do 2048 x 1080 4:2:2 przy 30p, 24p |
|
SMPTE Timecode, HANC Metadata, 24-bitowe 48 kHz Audio |
Dodatkowe wejścia/wyjścia |
Tri-Level Genlock Input przez 9-Pin EXT |
|
LTC Timecode Input przez 9-Pin EXT |
|
RS232 CTRL (przy użyciu RCP2) przez 9-Pin EXT |
Łączność IP |
Wi-Fi (2.4GHz/5GHz) do sterowania kamerą, podglądu wideo i przesyłania plików |
|
Ethernet przez USB Type-C do sterowania kamerą, podglądu wideo i przesyłania plików |
|
MJPEG 1080p live stream dostępny przez Wi-Fi i USB-C |
|
PTP dla synchronizacji na poziomie klatki |
|
Transmisja na żywo w R3D dostępna z licencją RED Connect i adapterem Ethernet 5Gbps |
RED CONTROL & RED CONTROL PRO |
Pełna kontrola kamery i podgląd na żywo z urządzeń iOS i Android |
|
Aplikacja Pro: możliwość obsługi jednej lub wielu kamer przez połączenie IP, synchronizacja ustawień, zarządzanie plikami lokalnie lub przesyłanie do Frame.io, dostosowanie wyglądu za pomocą zaawansowanych ustawień CDL i LUT |
|
Idealne rozwiązanie do produkcji wielokamerowych, nagrań na żywo i synchronizacji centralnej |
|
Standardowa aplikacja dostępna w Apple App Store i Google Play Store |
|
RED Control Pro dostępna tylko w Apple App Store (wymaga dodatkowego zakupu) |
|
RED Control działa bezprzewodowo lub przewodowo przez USB-C |