Zwroty i reklamacje

Kliknij, aby przejść do:

Instrukcji zwrotuReklamacje

Zwrot w FotoPoker

Zwroty

decoration-logo

Odstąpienie od umowy / zwrot

14 - dniowy zwrot towaru

Jeśli Twoje zakupy nie okażą się udane lub po prostu się rozmyślisz, możesz jak najbardziej dokonać zwrotu.


Zgodnie z ustawowym prawem do odstąpienia od umowy możesz zwrócić produkty w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.

Informacje dla klienta

Koszty zwrotu

Kupujący ponosi koszty zwrotu/odesłania towaru do magazynu FotoPoker.


Ponadto kupujący odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 

Informacje dla klienta

Gdzie zwrócić towar?

Zwracany przedmiot wyślij do Nas niezwłocznie na adres:

      FotoPoker
      ul. Matuszczaka 1g
      35-083 Rzeszów

Instrukcja zwrotu w FotoPoker

Jak dokonać zwrotu?

Zwracany przedmiot wyślij do Nas nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. W przesyłce dołącz wymagany dowód zakupu oraz wypełniony formularz odstąpienia od umowy.

Instrukcja

odstąpienia od umowy / zwrot

Formularz FotoPoker

Wypełnij formularz

* pobierz -> wydrukuj -> wypełnij

Dostarcz do FotoPoker

Wyślij do nas

* formularz umieść w środku wraz z dowodem zakupu

Rozpatrzenie zgłoszenia w FotoPoker

Rozpatrzenie zgłoszenia

* trwa do 14 dni od otrzymania zgłoszenia

Reklamacja w FotoPoker

Reklamacje

decoration-logo

Informacje o reklamacji

Prawo do reklamacji

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.

Instrukcja reklamacji

Co należy zrobić?

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego wraz z towarem.


W związku z wadą możesz żądać

      wymiany rzeczy na wolną od wad
      usunięcia wady (poprzez serwis)

lub złożyć oświadczenie o

      obniżeniu ceny
      odstąpieniu od umowy - w przypadku wady istotnej/fabrycznej

Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@fotopoker.pl lub zadzwonić pod (17) 250 28 88


Zgłoszony towar należy wysłać na adres:

      FotoPoker
      ul. Matuszczaka 1g
      35-083 Rzeszów

*Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy. W przypadku, gdy Kupującym jest Konsument, a przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi zostaje ograniczona do roku od dnia wydania rzeczy Konsumentowi. Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy. Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego. Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.