Filtry Marumi UV linii FS Plus to nowy standard podstawowej ochrony przedniej soczewki obiektywu. Jego konstrukcję charakteryzuje szkło, które jest aż 50% grubsze od stosowanego u poprzedników (popularnej serii Marumi MC FIT + SLIM). Dzięki temu przednia soczewka obiektywu jest teraz jeszcze skuteczniej chroniona przed zarysowaniem czy stłuczeniem na skutek przypadkowego uderzenia.
Wysoka jakość obrazu dzięki powłokom antyrefleksyjnym
Mimo, iż filtry Marumi UV linii FS Plus posiadają aż 50% grubsze szkło od stosowanego u swych poprzedników, zachowują przy tym ten sam poziom bezkompromisowo wysokiej transmisji światła i wierny balans kolorów. Zapewnia to konstrukcja o wielu powłokach antyrefleksyjnych, które minimalizują niepożądane aberracje. Ponadto, filtry UV efektywnie odcinają także promienie ultrafioletowe, aby odtworzyć wyraźny obraz odległych widoków.
Powłoka hydrofobowa
Poza powłokami antyrefleksyjnymi filtry Marumi FS Plus posiadają powłokę hydrofobową, która sprawia, ze woda nagromadzona na ich powierzchni nie tworzy plam, lecz łatwe do usunięcia krople oraz odporną na odciski palców powłokę przeciw-tłuszczową. .
Powłoka przeciw-tłuszczowa
Dzięki temu filtry nowej linii FS Plus zapewniają jeszcze lepszą ochronę przedniej soczewki obiektywu od swych popularnych poprzedników będąc przy tym niezwykle łatwe do utrzymania w nienagannej czystości w czasie ich użytkowania.
Cienka oprawka dla szerokokątnych obiektywów
Filtry serii FS Plus UV oprawione są w cienką ramkę typu slim (wide), co zabezpiecza przed niekorzystnym efektem winietowania na jaki narażony może być obraz przy stosowaniu konwencjonalnych filtrów z obiektywami ultra-szerokokątnymi. Nowe filtry Marumi FS Plus UV to znacząco wzbogacona specyfikacja względem swych popularnych poprzedników przy zachowaniu ich bardzo przystępnej ceny.
Marumi - Made in Japan
Marumi to Producent z wieloletnią tradycją i doświadczeniem w kategorii filtrów fotograficznych i filmowych, którego kluczowe produkty (w tym linia FS Plus) powstają w japońskim Nagano - zagłębiu przemysłu wysokich technologii. To tam inżynierowie od przeszło 70 lat dbają, aby każdy pojedynczy produkt ich marki był zawsze tej samej, nieskazitelnie wysokiej jakości. By z powodzeniem spełniał swoją powinność w procesie tworzenia obrazu na każdym poziomie jego realizatora.
Cechy Marumi
Ochrona przed promieniami UV i poprawa wyraźności widoków.
Grubsze szkło i zachowany balans kolorów.
Powłoka hydrofobowa zapobiegająca plamom wodnym.
Łatwe do usuwania krople z powierzchni filtrów.
Odporność na odciski palców.
Produkowane w Japonii, co gwarantuje jakość wykonania.
Atrakcyjna cena w stosunku do bogatej specyfikacji.
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.