Ulanzi VIJIM PH001 to regulowane ramię z uchwytem do smartfonów lub tabletów, który umożliwi nam komfortową aranżację miejsca pracy. Montowane do blatu biurka za pomocą zaciskowego uchwytu – imadła – gwarantuje stabilność i bezpieczeństwo sprzętu. Samo ramię składa się z trzech segmentów, które są odchylane względem siebie o 270°, co pozwala na swobodną zmianę położenia całego wysięgnika. Wykonane z aluminium jest wytrzymałe i odporne na przypadkowe uszkodzenia mechaniczne. Całkowita długość ramienia – 65 cm. Imadło montażowe pozwoli umieścić wysięgnik na blacie stołu o grubości do 58 mm. Dołączony do kompletu kluczyk imbusowy pozwala poluzować lub mocniej dokręcić poszczególne segmenty, co jest szczególnie przydatne podczas montażu cięższego urządzenia.
Uchwyt na tablet jest osadzony na niewielkiej głowicy kulowej, dzięki czemu możemy swobodnie manewrować jego położeniem – ustawiać w pionie, poziomie oraz pochylać. Wykonany z tworzywa ABS posiada dodatkowe nakładki antypoślizgowe. Skala regulacji zacisku waha się od 13,5 do 22 cm, co odpowiada przekątnej ekranu od 4,7 do 12’’. Uchwyt jest kompatybilny m.in. z tabletami Apple iPad Mini, iPad Pro, iPad Air, Galaxy Tab S5 / S6 czy czytnikami Kindle i Kindle Paperwhite. Może także służyć do montażu smartfonów takich jak iPhone serii 11 / 12 czy Samsung Galaxy Note 10+ / S20 / S20s czy A71. Maksymalny udźwig ramienia wynosi 1 kg.
Cechy
Wytrzymała i lekka konstrukcja
Aluminium i tworzywo ABS
Trzy niezależne segmenty
Pochylanie ramienia do przodu i do tyłu
Montaż do blatu za pomocą imadła
Uchwyt na telefon / tablet z głowicą kulową
Swobodne manewrowanie położeniem urządzenia
Długość całkowita ramienia – 65 cm
Uchwyt na telefon / tablet od 13,5 do 22 cm
Kompatybilne urządzenia o przekątnej ekranu od 4,7 do 12’’
Maksymalna grubość blatu – 58 mm
Udźwig – 1 kg
Waga – 0,7 kg
Zastosowanie
Wysięgnik z uchwytem do telefonu lub tabletu o dużym zasięgu ruchu to proste i wygodne rozwiązanie, z którego możemy korzystać nie tylko podczas aranżacji przestrzeni do pracy, ale także podczas domowego relaksu – np. oglądania filmów. Montaż za pomocą imadła pozwala zachować wolną przestrzeń na blacie lub przymocować urządzenie do ramy łóżka czy szafki nocnej. Będzie nieocenionym pomocnikiem podczas tworzenia vlogów i podcastów, prowadzenia streamów czy relacji na żywo w mediach społecznościowych.
Regulowane ramię typu boom złożone z trzech sekcji, montowane do blatu biurka za pomocą imadła. Jest zakończone niewielką głowicą kulową z uchwytem na smartfona lub tablet o szerokości od 13,5 do 22 cm. Długość całkowita ramienia wynosi 65 cm. Maksymalna grubość blatu na którym można je zamontować – 58 mm.
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.