Szary pełny filtr K&F Concept o wymiarach 100 × 100 mm dedykowany do wszystkich systemów montażu filtrów o szerokości 100 mm i grubości 2 mm, takich jak K&F Concept, Haida 100-PRO, Haida M10, Nissi czy Lee. Duża gęstość optyczna ND1000x (ND3.0) umożliwia korektę ekspozycji aż o 10 działek przysłony. Filtr doskonale sprawdzi się podczas fotografowania w bardzo słoneczne dni lub przy ujęciach wymagających znacznego wydłużenia czasu naświetlania.
Filtry szare K&F Concept zapewniają jednolite przyciemnienie całego obszaru zdjęcia bez wpływu na oryginalną kolorystykę czy kontrast. Do ich produkcji wykorzystywane jest wysokiej jakości szkło optyczne pokryte warstwami ochronnymi i hydrofobowymi. Dzięki dodatkowym zabezpieczeniom filtry są odporne na powstawanie rys i odprysków, a także osadzanie się zanieczyszczeń z wody czy oleju. Wysokiej jakości materiały gwarantują doskonałej jakości obraz o naturalnych, nasyconych kolorach. Do filtra dołączone jest eleganckie, usztywniane etui oraz ochronne pudełko.
Cechy
Jednolite przyciemnienie całego obszaru kadru
Gęstość optyczna ND1000x / ND3.0
Obniżenie ekspozycji o 10 działek przysłony
Wysokiej jakości niemieckie szkło optyczne
Powłoki ochronne
Zaokrąglone rogi
Kwadratowy kształt - 100 × 100 mm
Montaż w holderze 100 mm × 2 mm
Zastosowanie
Filtry szare o bardzo dużej gęstości optycznej są szczególnie cenione przez fotografów krajobrazu, którym zależy na uzyskaniu na zdjęciach charakterystycznego efektu ruchu wody lub chmur na niebie. Filtr ND1000, odpowiadający aż 10 działkom przysłony, pozwoli znacznie wydłużyć czas naświetlania, co może być pomocne także podczas pracy w warunkach silnego nasłonecznienia, gdy zależy nam na zachowaniu możliwie niskiej wartości przysłony. Mimo że stosowanie systemów filtrów prostokątnych wymaga dłuższych przygotowań, pod wieloma względami przewyższają one tradycyjne, okrągłe filtry nakręcane na obiektyw. Przy użyciu kompatybilnego holdera i adaptera (do nabycia oddzielnie) mogą być stosowane niemal z każdym obiektywem. Utwardzane szkło optyczne, warstwy ochronne oraz zaokrąglone rogi sprawiają, że korzystanie z filtrów K&F Concept jest proste, wygodne i bezpieczne.
Szary filtr prostokątny K&F Concept o wymiarach 100 × 100 mm, grubości 2 mm i gęstości optycznej ND1000x (ND3.0). Wykonany z utwardzanego szkła optycznego i pokryty dodatkowymi powłokami ochronnymi zapewnia jednolite przyciemnienie całego obszaru i obniżenie ekspozycji o 6 działek przysłony.
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.