Filtr szary B+W Master 803 NDX8 MRC nano jest częścią nowej linii produktów B+W premium, która powstała na bazie popularnej i cenionej przez profesjonalnych fotografów serii XS-Pro Digital. Nowe filtry ND w tej serii wykorzystują szkło poddane zaawansowanemu procesowi polerowania z drobniejszą gradacją. Dzięki temu filtr charakteryzuje się jeszcze lepszą równością powierzchni, co przekłada się na poprawę ostrości zdjęć oraz zwiększoną odporność na zarysowania.
Jedną z nowości w filtrze ND serii Master jest zoptymalizowana pod kątem ergonomii oprawka, która posiada ząbkowanie na całej bocznej powierzchni. Kształt i gęstość nacięć zostały starannie dobrane, aby ułatwić zakręcanie i odkręcanie filtra nawet przy mokrych dłoniach lub w rękawiczkach. Poprawę ergonomii obsługi dodatkowo wspiera nowa, udoskonalona formuła powłoki lakierniczej, zapewniająca jeszcze bardziej płynne działanie dolnego i górnego gwintu filtra.
Niezwykle cienka i niskoprofilowa oprawka to kolejna charakterystyczna cecha filtrów ND serii Master. Została ona zaprojektowana z myślą o pracy z obiektywami super-szerokokątnymi, teleobiektywami oraz wybranymi obiektywami ultra-szerokokątnymi. Dzięki solidnej mosiężnej oprawce filtr gwarantuje doskonałą ochronę przedniej soczewki obiektywu.
Najważniejsze cechy:
redukcja ekspozycji o 3 stopnie przysłony
poszerzone i zoptymalizowane pod kątem wygody obsługi ząbkowanie krawędzi oprawki filtra;
wysokiej klasy szkło optyczne Schott;
14 powłok antyrefleksyjnych (po 7 na stronę), w tym 2 powłoki nano odpychające wodę oraz zabrudzenia;
super cienka oprawka o wysokości zaledwie 3,3 mm zaprojektowana do pracy z obiektywami super-szerokokątnymi i ultra-szerokokątnymi oraz teleobiektywami;
dodatkowy gwint pozwalający łączyć ze sobą filtry lub zamocować dekielek;
niezwykle odporna na uderzenia i zgniatanie oprawka wykonana ze stopu mosiądzu, zapewniająca dodatkową ochronę przedniej soczewki obiektywu;
mosiężne gwinty o bardzo dobrych właściwościach ślizgowych, gwarantujące nawet kilkukrotnie dłuższą żywotność w porównaniu z filtrami z gwintem aluminiowym;
gwarantowana niemiecka jakość wykonania i precyzja działania;
24 miesiące gwarancji.
Parametry
Producent
Jos. Schneider Optische Werke GmbH, Niemcy
Marka
B+W
Seria
Master, premium
Funkcja
ND, szary
Profil oprawki
niskoprofilowa, 3.3mm
Szkło
Schott Optical Glass
Powłoki antyrefleksyjne
MRC Multi Resistant Coating (7 warstw na każdą stronę)
Powłoki ochronne i przeciwzabrudzeniowe
MRC nano (1 warstwa na każdą stronę)
Materiał oprawki
mosiądz, lakierowany proszkowo na czarny mat
Dodatkowy gwint
tak, możliwość zamocowania drugiego filtra lub dekielka
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.