Pasek CLUTCH to doskonały sposób na aktywną pracę z aparatem. Zapewnia nie tylko komfort noszenia aparatu ale też pewność uchwytu, tak by zapewnić bezpieczeństwo sprzętu w każdej sytuacji.
Dla kogo jest przeznaczony pasek CLUTCH?
CLUTCH to doskonałe rozwiązanie dla osób aktywnych. Jego zalety docenią zwłaszcza osoby, które nie chcą nosić aparatu na szyi a jednocześnie chcą mieć pewność uchwytu.
Co odróżnia pasek CLUTCH od innych pasków?
Pasuje do aparatów z gripem
Pasek CLUTCH może być regulowany w zakresie od 18 do 29 cm, spokojnie może być więc stosowany w aparatach z battery gripem lub profesjonalnych lustrzankach.
Materiały najwyższej jakości dla 100% bezpieczeństwa
Inspiracją do powstania paska były materiały stosowane w sprzęcie wspinaczkowym, dlatego też wykonany został z najwyższej klasy materiałów. Pasek z bardzo odpornego materiału Hypalon, sprzączka z aluminium a całość wykończono mikrofibrą, by pasek CLUTCH oprócz bezpieczeństwa był wygodny w użyciu.
Udźwig nawet do 90 kg i waga tylko 45 g.
Choć sam pasek waży tylko 45 g. to dzięki użytym materiałom zapewnia bezpieczeństwo sprzętu nawet o wadze 90 kg.
Wygoda i komfort uchwytu
Szerokość w miejscu uchwytu wynosi 51 mm. a wykończenie stanowi miękka mikrofibra. To doskonale połączenie by zapewnić komfort noszenia połączony z wysoką wytrzymałością.
Podczepienie do aparatu lub całkowite wypięcie w mniej niż minutę
Aby podpiąć pasek do aparatu wystarczy przeciągnąć górną część paska przez uchwyt w aparacie a płytkę z podczepioną kotwicą przykręcić w gwint statywowy – gotowe. W razie potrzeby płytkę możesz dokręcić monetą lub dołączonym do zestawu kluczem imbusowym.
Idealne dopasowanie w kilka sekund
Jeśli chcesz użyć aparatu wystarczy, że włożysz rękę i dociągniesz pasek. W kilka sekund masz w ręku pewnie trzymający się aparat.
Pasek, kotwice i płytka STANDARD – dopasowanie idealne
Zestaw producenta zawiera nie tylko pasek ale również dodatkową kotwicę, która możesz użyć do rozszerzenia możliwości paska. Dołączona do kompletu płytka STANDARD może być użyta z uchwytami Peak Design Capture lub głowicami z mocowaniem ARCA.
Dożywotnia gwarancja
Pasek CLUTCH, jak wszystkie produkty Peak Design objęty jest dożywotnia gwarancją producenta. Gwarancja obejmuje wszystkie elementy paska.
Nowoczesny pasek na rękę przeznaczony do wygodnego korzystania z lustrzanki.
Pewność uchwytu i bezpieczeństwo zapewniają zastosowane materiały stosowane dotychczas w sprzęcie wspinaczkowym.
Idealnie dopasowana szerokość połączona z możliwością szybkiej regulacji zacisku sprawia, że stosowanie paska jest bardzo wygodne.
Pasek może być stosowany również w profesjonalnych lustrzankach z gripem.
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.