Zwroty i reklamacje
Zwrot w FotoPoker
Zwroty

Odstąpienie od umowy / zwrot
14 - dniowy zwrot towaru
Jeśli Twoje zakupy nie okażą się udane lub po prostu się rozmyślisz, możesz jak najbardziej dokonać zwrotu.
Zgodnie z ustawowym prawem do odstąpienia od umowy możesz zwrócić produkty w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
Informacje dla klienta
Koszty zwrotu
Kupujący ponosi koszty zwrotu/odesłania towaru do magazynu FotoPoker.
Ponadto kupujący odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
Informacje dla klienta
Gdzie zwrócić towar?
Zwracany przedmiot wyślij do Nas niezwłocznie na adres:
- FotoPoker
- ul. Matuszczaka 1g
- 35-083 Rzeszów
Instrukcja zwrotu w FotoPoker
Jak dokonać zwrotu?
Zwracany przedmiot wyślij do Nas nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. W przesyłce dołącz wymagany dowód zakupu oraz wypełniony formularz odstąpienia od umowy.
Instrukcja
odstąpienia od umowy / zwrot


Wyślij do nas
* formularz umieść w środku wraz z dowodem zakupu

Rozpatrzenie zgłoszenia
* trwa do 14 dni od otrzymania zgłoszenia
Reklamacja w FotoPoker
Reklamacje

Informacje o reklamacji
Prawo do reklamacji
Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.
Instrukcja reklamacji
Co należy zrobić?
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego wraz z towarem.
W związku z wadą możesz żądać
- wymiany rzeczy na wolną od wad
- usunięcia wady (poprzez serwis)
lub złożyć oświadczenie o
- obniżeniu ceny
- odstąpieniu od umowy - w przypadku wady istotnej/fabrycznej
Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@fotopoker.pl lub zadzwonić pod (17) 250 28 88
Zgłoszony towar należy wysłać na adres:
- FotoPoker
- ul. Matuszczaka 1g
- 35-083 Rzeszów
*Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy. W przypadku, gdy Kupującym jest Konsument, a przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi zostaje ograniczona do roku od dnia wydania rzeczy Konsumentowi. Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy. Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego. Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.