Zaawansowany i przystępny cenowo dodatek do zestawu standardowych obiektywów. Ten wysokiej jakości obiektyw zmiennoogniskowy zwiększa fotograficzne możliwości i poprawia jakość obrazu rejestrowanego z większej odległości. Obiektyw EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM jest idealny do fotografowania sportu w plenerze i dzikiej przyrody. Maksymalna ogniskowa w trybie teleobiektywu 300 mm umożliwia przybliżenie fotografowanego obiektu i wypełnienie nim kadru. 9-listkowa okrągła przysłona pozwala wyodrębnić fotografowany obiekt z otoczenia i utworzyć piękny efekt bokeh. Technologia Nano USM szybko i cicho ustawia ostrość na obiekcie. Dzięki temu obiektyw idealnie nadaje się do fotografowania ruchomych obiektów oraz rejestrowania naturalnie wyglądającej zmiany ostrości podczas filmowania.
Korzyści
Dzięki temu niedrogiemu obiektywowi zmiennoogniskowemu 70–300 mm można być bliżej odległych obiektów, takich jak zwierzęta czy sportowcy
Technologia Nano USM umożliwia szybkie, płynne i ciche ustawienie ostrości na fotografowanym obiekcie
Doskonała jakość obrazu o wysokim kontraście i dużej rozdzielczości w całym zakresie ogniskowej dzięki elementom o bardzo niskiej dyspersji (UD)
Ekran informacji o obiektywie umieszczony na górze konstrukcji zapewnia przegląd kluczowych danych nawet w trudnych warunkach oświetleniowych
Waga 710 g i długość 145,5 mm sprawiają, że jest to idealne rozwiązanie do pracy w plenerze lub podróży
4-stopniowy optyczny stabilizator obrazu niweluje skutki drgań aparatu, co umożliwia fotografowanie z ręki w warunkach słabego oświetlenia
Zgodność ze wszystkimi lustrzankami cyfrowymi firmy Canon, również z modelami EOS-M bez lustra w przypadku założenia adaptera mocowania EF-EOS M
Fauna, sport, podróże
Dla entuzjastów
Cyfrowy wyświetlacz informacji o obiektywie, Nano USM
Zawartość pudełka
EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM
Dekiel na obiektyw E-67II
Dekiel przeciwkurzowy
Instrukcja obsługi
Sprawdź korzyści kupując u autoryzowanego partnera Canon Polska:
Gwarancja:
12 miesięcy
EAN
4549292037708
Wymiary (średnica x długość) [mm]:
80 x 145.5
Waga [g]:
710
Średnica filtra [mm]:
67
Osłona przeciwsłoneczna:
ET-74B
Skala odwzorowania:
1:4
Budowa:
17 elementów w 12 grupach
Stabilizacja:
jest
Minimalna odległość ostrzenia AF/MF [cm]:
120
Maksymalna wartość przysłony - wąski kąt [f/]:
45
Maksymalna wartość przysłony - szeroki kąt [f/]:
32
Minimalna wartość przysłony - wąski kąt [f/]:
5,6
Minimalna wartość przysłony - szeroki kąt [f/]:
4
Przysłona [f/]:
4-5.6
Kąt widzenia [stopnie]:
29–6,50; 19,30–4,35; 34–8,15 (poziomo, pionowo, po przekątnej)
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.