GlareOne LED 300 BiColor D
Studyjna lampa światła ciągłego LED o mocy 300 W wyróżnia się zmienną temperaturą barwową w zakresie 2700~6500K oraz możliwością zasilania z sieci elektrycznej lub z akumulatorów typu V-mount, poprzez dodatkowy adapter GlareOne LEDAV. LED 300 BiColor D cechuje się bardzo dobrym odwzorowaniem barw (TLCI >98), wysoką wydajnością i jasnością oraz wbudowanym mocowaniem modyfikatorów światła typu Bowens.
Kolor przede wszystkim
Wskaźnik TLCI (Television Lighting Consistency Index) dla tego modelu wynosi >98, a CRI >97 niezależnie od aktualnie ustawionej temperatury barwowej. Dzięki temu lampa świetnie sprawdza się jako oświetlenie planu zdjęciowego zarówno podczas filmowania, jak i fotografowania, umożliwiając poprawne odwzorowanie barw.
Elastyczność
GlareOne LED 300 BiColor D wyposażona jest w układ COB LED, który jest w stanie wytwarzać światło o temperaturze barwowej w zakresie od 2700 K aż do 6500 K. Daje to ogromną elastyczność w pracy ze światłem zastanym, o różnym pochodzeniu - naturalnym bądź sztucznym.
Stabilność
LED 300 BiColor D może być z powodzeniem wykorzystana do oświetlania planu zdjęciowego o maksymalnym klatkażu sięgającym nawet 1000 klatek na sekundę, bez efektu migotania (flickeringu).
Moc
GlareOne LED 300 BiColor D charakteryzuje się wysoką wydajnością oraz dużą siłą generowanego światła. Lampa jest w stanie zapewnić strumień światła o natężeniu sięgającym >170000 lux, co przekłada się na możliwości jego łatwego modyfikowania i odbijania, w celu uzyskania oczekiwanych efektów na planie zdjęciowym.
Cicha praca
Lampa wyposażona jest w system chłodzenia, który składa się z radiatora oraz niezwykle cichego wentylatora, nie przekraczającego 30 dB. Tak niski poziom hałasu sprawia, że nagrywanie dźwięku na planie jest znacznie prostsze.
W sytuacji gdy wymagana jest absolutna cisza, wentylator można wyłączyć za pomocą klawisza na panelu sterowania lampy, aby używać jej tylko w trybie pasywnego chłodzenia (przy obniżonej mocy maksymalnej).
Efekty oświetleniowe
Lampa wyposażona jest w 9 efektów oświetleniowych, które pozwalają symulować światło płynące z zepsutej świetlówki, sztucznych ogni, błyskawicy (w trzech wariantach), błysków fleszy (w trzech wariantach) oraz telewizora.
Zdalne sterowanie
W urządzeniu wbudowany jest odbiornik radiowy kompatybilny z pilotem zdalnego sterowania GlareOne LED RC lub GlareOne LED RC II. Oprócz tego lampa może być kontrolowana bezprzewodowo za pomocą aplikacji GlareOne Studio.
Zasilanie akumulatorowe
GlareOne LED 300 BiColor D może być zasilany z dwóch źródeł — z gniazdka sieciowego za pomocą przewodu zasilającego (dołączonego do zestawu) lub przy użyciu akumulatorów V-mount, za pomocą adaptera GlareOne LEDAV (dostępny oddzielnie). Jeden akumulator V-mount (14,8 V) o pojemności 190 Wh zasili lampę świecącą z pełną mocą przez nawet 30 minut (czas ten zależy w dużej mierze od jakości użytego akumulatora).
UWAGA: Aby osiągnąć pełną moc lampy, należy użyć akumulatorów z łączną mocą wyjściową 360 W. Akumulatory o mniejszej mocy, np. 2x99 W, będą działać, ale osiągną maksymalnie 198 W ~ 70% mocy lampy. Nie zalecamy używać akumulatorów bez blokady wysokiego prądu, ponieważ może dojść do uszkodzenia akumulatora.
Uniwersalność
Dzięki mocowaniu akcesoriów typu Bowens, lampa LED 300 BiColor D może współpracować z niemal każdym modyfikatorem światła dostępnym na rynku, produkowanym przez GlareOne lub przez jedną z wielu innych marek. Lampę można stosować z przeróżnymi softboxami, strumienicami, wrotami czy czaszami.
Trwałość
Decydujące o długiej żywotności i wysokim komforcie pracy elementy, czyli uchwyt statywowy, szkielet i obudowa, są aluminiowe bądź stalowe. Pozostałe części, takie jak uchwyt czy pokrętła sterujące, są wykonane z wysokiej jakości plastiku, który zapewnia dobrą ergonomię i wygodę obsługi.
Sterowanie DMX
Lampa jest kompatybilna z protokołem DMX (Digital MultipleX), dzięki któremu można dowolnie sterować jej światłem oraz odpowiednio ją zaprogramować za pomocą komputera lub odpowiednich sterowników. Dzięki temu może również z powodzeniem pełnić funkcję oświetlenia scenicznego.