Instax SQUARE SQ6 Taylor Swift Edition już w październiku 2018

 

Fujifilm wprowadza aparat “instax SQUARE SQ6 Taylor Swift Edition” projektu artystki Taylor Swift.

W październiku br. FUJIFILM wprowadzi na rynek aparat instax SQUARE SQ6 Taylor Swift Edition oraz film instax SQUARE Film Taylor Swift Edition. Szata graficzna obydwu produktów została zaprojektowana przez globalnego partnera instaxa, artystkę Taylor Swift.

Model instax SQUARE SQ6 Taylor Swift Edition wyróżnia się utrzymanym w złotej kolorystyce nadrukiem w stylu gazetowym, czym nawiązuje do najnowszego, bijącego wszelkie rekordy albumu Taylor Swift zatytułowanego reputation. Metalowy pierścień wokół obiektywu doskonale pasuje do motywu nadruku, nadając całej konstrukcji wyrafinowany wygląd. Na tyle aparatu znalazło się wierne odwzorowanie autografu Taylor Swift. Całość dopełnia oryginalny pasek do aparatu oraz utrzymany w tym samym stylu film z czarną ramką i autografem artystki.

Aparat i film zostaną wprowadzony do sprzedaży równolegle, tj. 20 października 2018. Obecnie prezentowane są na stoiskach instax Experience Booth zlokalizowanych w miejscach kolejnych koncertów odbywających się w ramach trasy Taylor Swift reputation Stadium Tour, która już dziś pobiła wiele rekordów, a swój punkt kulminacyjny będzie miała w Japonii na stadionie Tokyo Dome w dniach 20 i 21 listopada. Tourne zainaugurował koncert na stadionie University of Phoenix w Glendale w Arizonie, na którym pojawiała się rekordowa dla tego obiektu liczba publiczności. Kierownictwo stadionu MetLife w East Rutherford w New Jersey oraz stadionu Gillette w Foxborough w Massachusetts oświadczyło, że TS była pierwszą artystką, która dawała koncerty przez trzy noce z rzędu na ich obiektach. Ponadto, jako pierwsza artystka miała dwa z rzędu koncerty w Croke Park w Irlandii. Tu także padł rekord publiczności. Kolejne ciekawostki i rekordy przed nami. 

25 sierpnia zostanie uruchomiona specjalna strona internetowa: http://ts.instax.com.

 

Produkty serii instax są powszechnie używane na całym świecie od chwili wprowadzenia ich na rynek w 1998 roku. Łączna sprzedaż tych aparatów przekroczyła już 30 milionów sztuk. Korporacja Fujifilm będzie nadal promowała i rozwijała tę linię, dzięki której fani fotografii błyskawicznej mogą się cieszyć wydrukami zaraz po zrobieniu zdjęcia.